Despre business în timpuri de criză și ajutorul oferit de un program de EMBA
Prin ADN, noi, Mogyi, suntem o organizație cu puternice valențe umane și asta nu numai la nivel declarativ, ci la nivel real. Preferăm siguranța oamenilor înaintea business-ului, de aceea, în situația pandemică din 2020 am mers pe un raționament simplu: virusul va trece, însă oamenii trebuie să își continue munca (post-pandemie), sănătoși și la capacitate maximă. Profesorul pe care l-am avut, ca student la Tiffin University, spunea că toate resursele unei organizații pot fi egale cu zero în condițiile în care platforma de gestionare a lor (oamenii) lipsește sau este defectuoasă. Astfel, am fost nevoiți să ne redefinim din punct de vedere procese, mod de colaborare cu clienții, în abordarea strategiei de marketing etc.
Ținând cont de faptul că obiceiurile de consum s-au schimbat pe timpul pandemiei, pot spune că am avut avantajul de a juca într-o categorie al cărei consum a crescut, iar asta ne-a dat confortul de a gândi ‘’la rece’’ în această perioadă. A fost nevoie de micro-management din partea întregii echipe de management, fiind o perioadă atipică și inedită pentru mulți dintre noi, astfel încât am încercat, pe cât posibil, să nu pierdem din vedere lucruri care ar putea denatura business-ul sau rezultatul financiar al acestuia.
Recunosc, ca și CEO al acestei companii, că m-am întors, nu de puține ori, la manualele care încă stau la vedere în rafturile biroului meu și recunosc că am retrăit momentele în care făceam studii de caz pe diferite scenarii reale, așa cum se fac în Tiffin University, și am fost capabil, împreună cu o echipă care m-a susținut tot timpul, să trecem cu brio prin această perioadă, obținând în continuare performanțe fără precedent pentru Mogyi România.